Η Αριάδνη Διαμαντή και η δημιουργική της ομάδα κατάφεραν να συγκεντρώσουν τα αρώματα, τα χρώματα και τις υφές της Ελλάδας και να δημιουργήσουν πολυτελή προϊόντα και μοναδικές θεραπείες Spa με την επωνυμία Ariadne Athens. Αφιέρωσαν χρόνια έρευνας και μελέτης, ώστε να βρουν τους πιο εξελιγμένους και αποτελεσματικούς συνδυασμούς πρωτοποριακών, φυσικών συστατικών, όπως το Κρητικό Σαφράν και το Αλεύρι Βελανιδιάς, των οποίων οι ευεργετικές ιδιότητες χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στα εργαστήρια τους, καθώς και άλλων βιοδραστικών από την ελληνική γη, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο εκλεπτυσμένες και καινοτόμες συνθέσεις.
Το Grec Voyage υποδέχεται την Αριάδνη Διαμαντή, η οποία μάς παρουσιάζει την Ariadne Athens και τα προϊόντα της και σχολιάζει το αν η Ελλάδα έχει τη δυναμική, από πλευράς προϊόντων και παρεχόμενων υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, να ικανοποιήσει τον πιο απαιτητικό επισκέπτη.
Οι αρχαίοι Έλληνες θεοποίησαν την ομορφιά και έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη λουτρική διαδικασία, που αποτελεί τη βάση για τις σύγχρονες διαδικασίες spa. Μπορούν επιχειρήσεις σαν τη δική σας να αποτελέσουν έμπνευση για την ανάπτυξη του τουρισμού ευεξίας στην Ελλάδα;
Είναι τιμή μας εάν μέσα από την προσωπική μας προσπάθεια αποτελούμε έμπνευση και κίνητρο, ώστε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη του κλάδου της ευεξίας στην Ελλάδα. Αυτό που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα, είναι ότι προσπαθούμε συνεχώς να είμαστε ένα βήμα μπροστά, ούτως ώστε με καινοτόμες ιδέες να μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες των συνεργατών μας.
Η Vogue έχει ξεχωρίσει την “Ariadne Athens” και έχει φιλοξενήσει τα προϊόντα της σε αφιερώματα ευεξίας και ομορφιάς. Τι είναι αυτό που έκανε την “Ariadne Athens” μια εταιρεία μοναδική στο είδος της, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό;
Αυτό που εισπράττουμε από όλους όσοι μας προσεγγίζουν, είτε για συνεργασία είτε για να αγοράσουν κάποιο από τα προϊόντα μας, είναι ότι τους αρέσει η μινιμαλιστική αποτύπωση του Ελληνικού στοιχείου: η φιλοσοφία μας ως προς τη φυσική προσέγγιση των προϊόντων, η προσεγμένη συσκευασία μας, η υφή, τα αρώματα και τέλος η αποτελεσματικότητά τους.
Με τη δυναμική των γνώσεων που έχετε και τις συνεργασίες που έχετε αναπτύξει με τα πιο premium ξενοδοχεία, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχετε σκοπό να εντάξετε τη συμβουλευτική στο έργο σας;
Η αλήθεια είναι ότι ήδη δρούμε συμβουλευτικά, πάντα με στόχο την μέγιστη επίτευξη της καλύτερης συνεργασίας που μπορούμε να έχουμε με τους συνεργάτες μας. Είναι δηλαδή κάτι που δεν είναι εντελώς έξω από τα λημέρια μας. Αλλά προτιμάμε να αναπτύσσουμε συνεργασίες και να συμπράττουμε από κοινού με ειδικούς στον χώρο της διαχείρισης και συμβουλευτικής. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μας εμπιστεύονται άνθρωποι με χρόνια εμπειρίας στον χώρο αυτό.
Η νέα σειρά με μάσκες προσώπου (Spa Islands) αποτελεί ταυτόχρονη τουριστική προβολή της Ελλάδας. Επιλέγοντας κανείς αυτά τα προϊόντα, ταξιδεύει στη Μύκονο, στη Σέριφο, στην Κρήτη, στην Κέρκυρα, στην Κέα, στη Χίο και στη Ρόδο. Πώς αποφασίσατε να αφιερώσετε μια ολόκληρη σειρά προϊόντων σε αυτά τα νησιά;
Η Ελλάδα έχει πολύ δυνατό branding και η αλήθεια είναι ότι όποιος την σκέπτεται, στο μυαλό του έχει σίγουρα μια εικόνα από λευκά σπίτια, το γαλάζιο της θάλασσας ή το λαμπερό φως του ήλιου. Από την άλλη, οι πρώτες ύλες των νησιών μας είναι μοναδικές. Όπως το αλεύρι βελανιδιάς από την Κέα, παραδείγματος χάριν, το οποίο αξιοποιήσαμε πρώτοι εμείς για καλλυντική χρήση και μας έδωσε ένα μεγαλύτερο κίνητρο να αναζητήσουμε καινούργιες πρώτες ύλες που παράγει η Ελλάδα μας.
Στις συσκευασίες των προϊόντων σας κυριαρχούν τα γήινα χρώματα από την Ελλάδα. Μιλήστε μας για την επιλογή των χρωμάτων αυτών, καθώς και για τον σχεδιασμό τους. Τι σας εμπνέει και σας καθοδηγεί στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε μια καινούργια ιδέα;
Πραγματικά μπορεί να είναι το οτιδήποτε! Από ένα τοπίο το οποίο είδαμε, ένα κεραμικό που πιάσαμε στα χέρια σε κάποιο από τα ταξίδια μας ή το άρωμα ενός λουλουδιού. Εν ολίγοις, όλα γύρω μας μπορούν να αποτελέσουν έμπνευση, ήχοι, εικόνες, αρώματα, χρώματα! Αγαπάμε και σεβόμαστε πολύ την Ελληνική φύση και προσπαθούμε να εμπνεόμαστε καθημερινά. Αυτό που οραματιστήκαμε, είναι κάθε ένα από τα προϊόντα μας που φέρει την Ελληνική ταυτότητα, να μπορεί να σε ταξιδεύει σε μέρη όμορφα, σε εικόνες μοναδικές και ξεχωριστές!
Παλιότερα, οι άνθρωποι έβλεπαν το Spa ως ένα είδος φυσικοθεραπείας. Σήμερα, τα ξενοδοχεία το προβάλουν κυρίως ως προαπαιτούμενο ευεξίας και ομορφιάς. Πιστεύετε ότι αυτό έχει μπει στη φιλοσοφία μας και στις απαιτήσεις των πελατών;
Ο σύγχρονος τρόπος ζωής, με τους ταχύτερους ρυθμούς και τις πολλές απαιτήσεις, σε συνδυασμό με τον συνεχή βομβαρδισμό πληροφοριών και ενημέρωσης, έχουν οδηγήσει τον καθένα από εμάς στην αναζήτηση τρόπων διαφυγής από την καθημερινότητα. Έτσι, αναζητούμε τρόπους μιας πιο υγιούς προσέγγισης στην καθημερινότητα της ζωής μας. Σιγά σιγά, ολοένα και περισσότεροι από εμάς αντιλαμβανόμαστε ότι οι χώροι ευεξίας μπορούν να μας προσφέρουν τρόπους για να επιτευχθεί αυτό.
Το Spa θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι η καρδιά ενός ξενοδοχείου, καθώς εκεί ο επισκέπτης εμπιστεύεται τη χαλάρωση της ψυχής και του σώματός του. Η Ελλάδα έχει τη δυναμική, από πλευράς προϊόντων και παρεχόμενων υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, να ικανοποιήσει τον πιο απαιτητικό επισκέπτη και να γίνει ανταγωνιστική στον παγκόσμιο χάρτη;
Η Ελλάδα έχει περισσότερες δυνατότητες από όσες πιστεύουμε και ευτυχώς τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη του τομέα αυτού είναι ραγδαία. Όπως αναφέραμε ήδη, οι απαιτήσεις των πελάτων έχουν δώσει το κίνητρο στους ειδικούς του χώρου να αυξήσουν και να συνδυάσουν τις υπηρεσίες αυτές, καθώς και τα αντίστοιχα προϊόντα, βάζοντας πλέον την Ελλάδα πολύ ενεργά στον χώρο της ευεξίας.
Ως δημιουργός του επιτυχημένου brand “Ariadne Athens”, πώς φαντάζεστε τον ελληνικό τουρισμό μετά την πανδημία; Πιστεύετε ότι θα υπάρξουν ανακατατάξεις στους τομείς του (spa, εστίαση κ.λπ.); Τι θα προτείνατε στους επιχειρηματίες όσον αφορά τον δικό σας τομέα;
Εφόσον είμαστε ακόμη εν μέσω της πανδημίας, θεωρούμε ότι μετά το πέρας αυτής, ο κόσμος θα έχει πολύ μεγαλύτερη ανάγκη για χαλάρωση και επαναφόρτιση. Τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια, η ανάγκη για πρόληψη και θωράκιση του οργανισμού θα είναι μεγαλύτερη, καθώς επίσης και οι προσωποποιημένες θεραπείες θα είναι η νέα τάση.
Με ποιες πινελιές η Αριάδνη Διαμαντή, μια επιτυχημένη επιχειρηματίας στον χώρο της ομορφιάς, θα πρόβαλε τουριστικά την Ελλάδα και τις υποδομές της, ώστε να γίνει ένας δελεαστικός προορισμός για τον Έλληνα και τον ξένο επισκέπτη;
Ευτυχώς, η Ελλάδα έχει πάρα πολλά όμορφα μέρη και σε συνδυασμό με τις υπερσύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες , οι οποίες αναβαθμίζονται συνεχώς, αποτελεί ένα από τα καλύτερα – αν όχι το καλύτερο μέρος – για να κάνει κάποιος διακοπές. Εγώ προσωπικά, θα εστίαζα στο να νιώσει ο καθένας, είτε ξένος είτε Έλληνας, σαν ντόπιος, κάνοντας πράγματα ώστε να γίνει ένα με την τοπική κοινωνία. Θα προέβαλα το τοπικό στοιχείο σε συνδυασμό με σύγχρονες πρακτικές. Ένα παράδειγμα θα μπορούσε να είναι το ψάρεμα με τους ντόπιους και το βράδυ fine dining στο ξενοδοχείο.
Ποια είναι τα σχέδιά σας για το καλοκαίρι του 2021;
Παρόλη τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, θέλουμε να καταφέρουμε να ταξιδέψουμε για να δούμε και να συζητήσουμε με τους συνεργάτες μας τα νέα δεδομένα, καθώς και να αναπτύξουμε παράλληλα το δίκτυο των συνεργατών μας. Έχουμε στα πλάνα μας να λανσάρουμε και κάποια νέα προϊόντα και μέσα σε όλα ελπίζουμε να καταφέρουμε να ξεκουραστούμε, για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε νέες και καινοτόμες ιδέες.
Ανακαλύψτε τα προϊόντα στο www.ariadne-athens.com